Pyszne.pl – recenzja serwisu

0

pyszne_logo_red_rgb
Idea zamawiania jedzenia online jest obecnie bardzo trendy. Swoją popularność zawdzięcza zapewne pośpiechowi, wygodzie lub zwyczajnemu lenistwu. Bez wątpienia jednak wygodny tryb zamawiania, możliwość korzystania z menu wielu restauracji oraz funkcja płatności przez internet sprawiają, że taka forma zamawiania jedzenia jest lubiana, powszechna i szeroko stosowana (także przez nas), a że cały proces jest szybki, prosty i przyjazny, to zamówienia online stają się coraz bardziej popularne.

O co chodzi?

Zespół ale-przepisy.pl został poproszony o wydanie opinii na temat serwisu pyszne.pl, który skupia różnego rodzaju restauracje, umożliwiające zamówienie jedzenia przez internet. Portal ten funkcjonuje na mapie polskiego internetu od 3 lat i obecnie w swojej bazie restauracji posiada ponad 1200 lokali, które tylko czekają na nasze zamówienie. A jest z czego wybierać, ponieważ różnorodność restauracji jest duża i z powodzeniem pozwala zaspokoić nawet bardzo wymagające podniebienia.

Jak to działa?

Składając zamówienie możemy skorzystać z bardzo wygodnej funkcji wpisania docelowego adresu dostawy – system wówczas automatycznie dobiera lokale, które zajmują się dowozem jedzenia w tym obszarze. Jeżeli jednak mamy smak na konkretny rodzaj kuchni możemy skorzystać z wygodnego i zróżnicowanego filtrowania restauracji i tak np. skorzystać z opinii innych klientów (serwis chwali się ponad 97 tys. opiniami użytkowników, restauracje mają także przyznawane gwiazdki oznaczające wysoki standard obsługi), alfabetycznego ułożenia nazw lokali, cen dostawy itp. Oczywiście kluczowe jest wpisanie miejscowości, w której się znajdujemy. Nawigacja w serwisie jest bardzo intuicyjna i nie powinna stwarzać problemów. Na stronie głównej znajduje się także krótki tutorial ilustrujący kolejne etapy składania zamówienia.

Zalety

Co z pewnością zasługuję na pochwałę? Przede wszystkim szybkość i łatwość zamówienia jedzenia online, możliwość płatności gotówką lub przez Internet, duża baza lokali prezentujących różnego rodzaju kulinaria, oszczędność czasu – na szukanie ulotek, stron www lub konwersację telefoniczne z obsługą konkretnej restauracji.

To co nas zasmuciło to fakt, że pomimo udziału w programie ponad 1200 restauracji zabrakło w bazie chociażby jednego lokalu z naszej rodzinnej miejscowości – Radomska (miasta liczącego niemal 50 tys. mieszkańców). Problem ten z pewnością dotyczy wielu mniejszych miejscowości, których społeczność z pewnością chciałaby zamawiać jedzenie online 🙂  Być może ekspansja serwisu dopiero teraz podąży w stronę mniejszych polskich miast.

Share.

Leave A Reply